Tuesday 15 November 2011

Am I Fall In Love

Oh my jay! I do not know whats wrong with my self. Jatoh cinta ke? Alamakkkk. I tak tau la kenapa i tak boleh jaoh sangat dengan mamat nih. Eventhough dia sakit kan hati aku banyak kali aku buat tak endah jeee. Okay. First thing aku nak cite is mamat ni pun orang kuching gak. Sama la dengan aku. Same age pulak tu. Tapi dia dari sekolah lain. Okay lets start, mulanya kitorang kenal dari facebook. So, pendek kata kitorang ni cinta muka buku la kan? Haha Cinta monyet ada lah. 


First kitorang jadi rapat sebab mamat ni lah. Haha Dia poke saya punya account facebook. At first malas la nak layan. Sampai one day, masa tu aku tengah boring sangat sangat aku feedback la dia punya poke! 'aku pulak yang datang gatai kan?' haha lepas tu aku tengok dia punya friend request. So, aku approve je. Then, dia hantar something dekat wall aku. Alaaa, biasa lah tu. Hi, thanks for app. Mind some intro? Arghhh dah basi dah taktik tu. Haha. Aku layan jeee. Tapi at the same time aku layan cousin dia jugak tau? Mana la aku tau yang diorang tu kazen mengazenn. Hahaha merapu lah aku ni.


Second thing is dia hantar inbox dekat facebook aku. Tu masa second day lah. Dia cakap, 'kenak kamek sikpat post dekat wall kitak oh?' then aku jawab 'oh. kamek private wall.' Ohmygoddd i still remember. Hahaha Aku masih ingat lagi masa tu dia ada dalam kelas tengah belajar. Dia cite kat aku yang dia duduk dekat bahagian hadapan dekat dengan meja cikgu. Sanggup dia reply aku punya inbox? Hahaha then kitorang kenal dengan cara inbox inbox and inbox. Sampai one day, dia tanya kat aku, aku guna plan apa? So, aku jwb guna digi easy lah. Dia pun tanya boleh bg number phne ke tak. Aku bagi je la. Aku ckp aku tak guna phone sangat. Then dh lama aku bg phne number, tak jugak dia msg or call. Rupa ny, dia tak berani nak kacau. Hahaha.


Third thing is hmmm macam mana kitorang boleh contact eh? Aku send msg dulu kot. Then baru dia berani nak contact dgn aku. So then satu hari tu aku pg hospital ziarah kawan yang sakit. After pulang dr hospital tak tau la nape aku tanak layan dia. Aku sengaja lari kan diri, cakap tak tahu mana letak handphone la apelah. Lepas tu dia perasan then tanak kacau aku lagi. Tetiba pulak aku rasa rindu? Lol, aku cari lah dia. Aku send msg aku cakap. 'Rindu kau eh.' Fuhhhh Nasib baik dia nak layan aku balik. Hahahah Then kitorang mula rapat balik :)


After that, kitorang dah terlalu rapat sangat, tapi tak tau apa relation kitorang. Mamat tu tanya la, apa relation aku dgn dia. Aku pon tak tau. Until one day dia nak aku jd gf dia. Aku tak tau nak jwb apa. Aku kata bagi aku masa sikit jee. So, dia paham then dia bagi aku masa. On 5 Ogos 2011 aku jawab permintaan dia tapi dengan pelbagai syarat. Macam macam lah. So, dia nak. Start hari tu kitorang happy sangat sangat. Aku boleh buat dia sampai menangis? Ohmygodness! Tak pernah pernah lelaki menangis dengan aku sebelum ni dia yang first? So sweetttt. Haha


Then malang nya kitorang tak lama. Kitorang clash masa hari raya. Dia return back with his old ex. Tapi kannn, eventhough dia dh return back dgn ex dia, dia masih lagi cari aku. At first aku malas la nak layan. Tapi tak boleh laaa. Aku layan je. Tapi tak la macam yang sebelum tu. Lepas tu tetiba je dia nak aku balik then tinggalkan ex dia? So, were return back. Mulanya aku tak dapat nak caya dgn mamat ni 100 % sebab dia pernah tipu aku kan? Tapiiii, bila aku hilangkan diri. Tak reply text dia, boleh dia kata jangan tinggalkan dia sedangkan aku tengah syok dibuai mimpi? Haha dia pujuk aku sampaikan dia hanta msg banyak kali, call banyak kali aku tak layan? Haha baru padan dengan muka. 


Apa apa pun, jangan caya 100% dekat gf/bf korang. Ni kan pulak kita ni masih lagi budak kecikkkk. Haha Cinta cinta jugak study jangan lupa. Nahhh i love you pemusnah man :)