Sunday 27 November 2011

I SWEAR

Lets start to read my blog with Assalamualaikum. Hi guys! How are you? Ada perubahan dalam hidup? If yes, good! Aku juak sikda. Semakin hari hidup semakin membosankan. I was like tunggu masa nak mati je lagi. Aku punya life boring sangat sangat. Semenjak dia takda, aku rasa aku punya life dh takda makna lagi dh.  Kalo boleh if aku bangun dr tidur je aku nak jam sudah pukul 10 malam balik. Then aku mandi aku pg tidur balik. Takyah aku nak fikir fikir pasal dia. I dont know how much i miss him right now. He was really change to another person. Hey, i need the old you honey. I want you back! Nape eh awak berubah? Yesterday i saw your face like orang yang tengah marah. Marah eh tengok saya keluar lepak dengan laki lain? So, kalo awak marah awak still sayang saya kan kan? Senang je awak nk tinggalkan saya kan? Nape awak ni? Hantu mana yang dh masuk kat dalam badan awak? Eh, i know right. Awak takkan baca blog saya lagi lepas ni. Sebab awak hanya akan baca sekali je kan? Sebab awak tak tau link blog saya. Saya dh banyak sangat berjanji dengan awak. I swear. Semua janji saya tu betul. You will be the last after this. I will wait for you even in a many time. I love you til my heart stop beating. This is not just a word honey. I swear it true :'/ I miss the old you like hell. Please. I want the old you back :'C