Thursday 24 November 2011

' Change '

Hi guys! Lama dah tak update blog. Kurang sihat dua tiga hari ni. Sekarang pun tengah pening kepala. Lol, takyah lah nak bagitau. So, today title blog Anne is change! Semua orang boleh berubah kan? Orang baik berubah jadi jahat. Orang jahat berubah jadi baik. Dunia sekarang macam macam boleh jadi. Tapi, Anne bukan nak cita pasal orang lain. Biasala kan? Start dari first blog Anne cita pasal orang tu jeee. Sekarang ni, Anne dah takda sapa sapa lagi dh. I mean takda orang yang control Anne macam dulu. Anne tengok sekarang ni dh nk balik ke Anne yang dulu. Anne yang suka keluar malam malam. Hey! I need someone to control me lah. My mom my dad pun tak larang. So? Siapa nak jaga aku? Cos that la aku buat keputusan. Aku tanak stay. Aku nak leave jugak! Rindu lah dengan dia yang dulu. Rindu nak dengar dia marah kalo aku buat something yang dia tak suka. Seriously. Lama dh aku tak dengar orang pesan dengan aku cakap 'jangan berolah' :) Nape eh awak berubah? Apa salah saya? Dulu awak cakap awak tanak tinggal kan saya? Hari tu awak cakap. Takda apa yang berbeza. Cuma apa yang berubah dulu couple sekarang kawan. Okay. For you memang la. You tak rasa apa apa pon. Tape saya yang rasa semua tu. Dulu dia selalu cari saya, Kalo one day saya tak message, tak call. Dia mesti cari. Tapi sekarang ni saya pulak yang selalu cari dia. Saya pulak yang hantar mssge cakap I miss you much! Dia? Takda pun? Kalo dulu boleh naik gila dia kalo aku takda. Sanggup dia suroh kawan aku sms mama sebab dia risau nak tau aku kat mana. Sekarang ni tak :'/ Kalo malam, dulu kitorang selalu onthephone. Masa onthephone tu kitorang gurau, suka ejek masing masing. Tapi now, dia asyik tidur dulu sebelum saya. Kadang kadang, semasa saya teman dia tidur, saya suka cakap sorang sorang. Tak tau lah dia dengar ke tak. Arghhhh tanak tau semua tu. Yang saya nak, dia yang dulu! I want him back :'/ Ohgod! I know you can hear me, i just want the old him. Not else. Please. Im begging.




#Dear, listen to me, i just love you. No one else. Only you. Wait for me back from Sarike soon. I will wait for you too. Seriously. Im only yours :'C